Ben de çok kararsız kalmıştım olup olmamakla ama sonra olmak zorunda olduğumuzu anladım olmadan olmayacak emziriyorum ben de hem de çok sık 15 aylığız biontec oldum ilk dozu daha yeni inşallah ileri de bir sorun çıkartmaz bu aşılar hayırlısı hakkımızda