Badem ya ben bebeklerde uzun kollu sevmiyorum nedense, hele şu yaz ayında. Biz bile kısa kollu giydigimiz halde terliyoruz. Bebekler hep kucakta oldugu icin daha fazla terlerler. Ben bu yüzden askilı elbiseler tercih ediyorum hep. Ve pullu , fazla ağır olmayan, fazla sert olmayan yumuşak elbiseler tercih ediyorum. Bu resimlerden de 4.ve 5.i begendim, kızın kac aylık canım