Brfar Biz geçirdik. Bizim vücutta döktüntü olmadı hiç ağzında aftlar,yaralar çıktı. Damakları kıpkırmızıydı dokunsan kanıyordu. Su bile içemiyor ağlıyordu. Karnı açlıktan ov diyordu bir şey yiyemiyordu zorla pirinçli çorba, kahvaltısa sütle ezilmiş bisküvi gibi şeyler veriyordum yaşayacak kadar ağlaya ağlaya yediriyordum.
Ağzındaki ve boğazındaki yaralar için karadut şurubu aldım. Ağzındaki yaralara damaklarına kulak pamuğu ile üzerlerine sürdüm bol bol. 1 çay kaşığı kadar da içirdim. Yaktığı için ağladı ama en hızlı o geçirdi çok şükür iyiki almışım iyiki.
5 gün ateş sürdü ilk gece acillerdeydik. Düeyen ilaćla hemen yükselen ateş vardı. 39u geçik ateş gördük. Serum verdiler onunla rahatladı evde de pedifen ve calpol dönüşümlü verdim. 22 aylık benim kızım bu arada. Saat başı gece alarm kurdum takip ettim. 38,5 üzeri ateş olmadan ilaç vermedim bu arada çok ateş düşürücüde vermeyi sevmiyorum. Önce 38 civarı iken hemen duşa sokuyordum ılık su da oynuyor oturtuyordum. Günlerce sadece atlet şort yattı gezdi hep ateşliydi. 5. Gün kendiliğinden düştü bir daha yükselmedi yine takip ettim. Eğer boğaz ve ağız yarası varsa kesinlikle karadut şurubu öneriyorum. Kesinlile yani. Bunun ilacıda yok maalesef. 🥺