Merhaba geçmiş olsun doktora danışmanız doğru olanı ama gözyaşı kanalları henüz kapalı çapaklanma ondan oluyor. Ellerinizi güzelce yıkadıktan sonra serçe parmağınızla göz pınarına yukarıdan aşağıda bir kaç kere olmak üzere masaj yapın hafifçe. Bu işlem günde on kereyi geçmemeli. Mikrobik bir durum olup olmadığını öğrenmek için doktora götürebilirsiniz daha iyi olur tabi.