Arkadaşlar sınıf öğretmeni olan yada çocuğu 3. Sınıfa geçip acaba okula hiç gidemedikleri için tekrar 2. Sınıf okusa mi diye tereddütte kalan var mı ne düşünüyorsunuz? Kızım 3. Sınıfa geçti ama 2.sinifa sadece 1 ay gidebildi gerisi hep uzaktan eğitim ile oldu uzaktan eğitim ne kadar etkili olabilir ki 2. Sınıf 3. Sınıf eğitim için önemli yıllar. Okumayı biliyor ama toplama çıkarmayı biliyor çarpma da çok aktif değil ezber konusunda bende acaba 2. Sınıfa göndersem de iyice kavrasa temeli daha düzgün olur mu acaba diyorum. Bu arada başka şehirden başka şehire taşındık yeni başka okula başlayacak yani