Prenses-annesi1 ArassMom_ 1 ay oldu hala yok mail attım yoğunluk falan yazılmış ne zaman gelcek bakalım beklemedeyim ☺️
ArassMom_ Prenses-annesi1 Bende kaç kere mesaj attım yoğunluk denildi kargo firması denildi hâlâ bekliyoruz🙄
ArassMom_ ArassMom_ Dene bunu ya yeni üye olan arkadaşlar Garnier makyaj temizleyici çıkıyormuş profillerinizi kontrol edin bi🌸🌸
ArassMom_ Dene bunu ya yeni üye olan arkadaşlar Garnier makyaj temizleyici çıkıyormuş profillerinizi kontrol edin bi🌸🌸
Pamuk_ Kızlar bana ağustosun ilk haftasında temmuz kutusu geldi, ablamada çıkmıştı onunki hala gelmedi.. ağustos kutusuda çıkmadı inşallah oda çıkar 😄
Pamuk_ ArassMom_ aras kargo ile geldi. Pepsi kola, gazoz, yumuşatıcı, deneme boy cilt bakım kremi vardı
aycanbebek ArassMom_ kızlar bu kutu nasıl çıkıyo bonus soruları da cevaplıyorum her gün girip bakmak mı lazım yardım pls
zeyzey77 aycanbebek Ben buradan takip ediyorum . Kutu açılınca burda yazıyorlar hemen. Denebunu kutusu açıldı diye. Profilde ki tüm anketleri doldur. Çıkacağı zaman olur mutlaka
ArassMom_ aycanbebek Bu ay Garnier makyaj temizleme suyu veriyordu hatta eşimin mail adresiyle üye oldun yeni cıktı 🤗 Benim temmuz kutum hâlâ gelmediği için vermedi bana 🙄
ArassMom_ aycanbebek Hergun girip bakmak değilde arada birde olsa özellikle bonus soruların cevaplarını değiştirmek gerekiyor geçen ay bu şekilde yapanlara cıktı bir denemenizi tavsiye ederim 🙄 Mesela parodontax kullandıniz mi sorusuna Evet dediyseniz Hayır demenizi öneririm iki şekildede çıkıyor ama değişiklik istiyorlar galiba aktiflik görmek için
ArassMom_ Pamuk_ Benim içerikte hemen hemen aynı ama hâlâ gelmedi 21 inde onayladim🙄 Hangi şehir acaba il il mi gönderiliyor ki
Pamuk_ ArassMom_ bana bugün saat 20.00 civarı ağustos kutusuda çıktı eşimin adına açmıştım onada çıkmış 😄 mardinde yaşıyorum canım 1 yıldır 😊