Minikannesiii0655 Kızlar bebeğim 3 aylık saat başı acıkıyorum resmen sürekli yemek yeme isteği yaşıyorum tok tutsun diye ekmek yiyorum oda kilo yapıyor sizler neler yiyip içiyorsunuz yakında bin kilo olacam herhalde 😂😂
Mervekaynak Minikannesiii0655 bol bol meyve meyve suyu gibi şeyler tüketin ekmeğe abanmayib aman dikkat kilo yapar
fatma_erva Minikannesiii0655 Al benden de o kadar 😂 çok acıkıyorum hiç ekmek yemeyen ben kahvaltıda 1 ekmeği bitirir mi yaa 🙈🙈😂😂🤣
hamzabebek Minikannesiii0655 bebeğin ek gıdaya geçtikce bu kadar sık acikmayacaksin ama emzirdikce normalden bı tık fazla acikmamiz ya da bir öğünde normalden fazla yememiz normal.
Metehan123 Ayni bacim sanki icimi cekiyolar diygunluk hissim yok yani ben meyve bal biraz yulafli biskuvi ezip yiyorum kilo derdim yok keske vermesem de alsam diyorum hatta