İyi günler canlarım yarın sabah 10da ilaçlı mr çekileceğim de doktor 4 saat emzirme sğtünü sağ ve at dedi, bundan 3 ay önce çekildiğimde diper doktor 2 gün emzirme demişti. Başına böyle bişey gelen var mı? Hem emzirmek istiyorum 4 saat sonra hem de sütüm bebeğime zarar verie ye korkuyorum 🤦♀️