Kup Merhabalar kızım beş buçuk aylık bu sabah doktora götürdük hafif soguk algınlığı var dedi ilaç falan kullanmamamızı söyledi. Şimdi biraz ateşi var ve balgamlı kusuyor evde doğal onu biraz rahatlatmak icin neler yapabilirim tavsiyeniz var mi
Pamukhanim Kup balgam için ıhlamur tavsiye ediyo doktorlar. Sadece bunu diyebilirim yanlis bilgi vermeyim
[silindi] Kup bebek vikisi sırtına ve göğsüne sürün bütün balgamı söker atar ılık duş aldırmakta işe yarar çok geçmiş olsun
Rikaa Kup alerjikse ihlamur vermeyin. Mustelanin soguk alginligi kremi var oksuruk kremi. Onu surun sabah ahsam sirtina ve gogusune bebegi once ilik dus aldirip. Oyle uyusun