Merhaba anneler. Hamileyken ayrıntılı ultrasyon da bebeğimin kalbinde parlaklık oldugunu ve zamanla kapanacağı söylenmişti. Ama bugun kontrolümüz vardı ve hala kapanmamış doktor sıkıntı yok suan için dedi ama ben endişeliyim 🙊 1 yıl sonrasına randevu verdi umarım geçer. Bizim gibi olupta iyileşen bebişler var mı?