Serpil51 ne olursa olursa olsun, istediği kadar ağlasın bir gün bile kucağa almadık. Bu bir disiplin işi ve zayıfladığını, esnetebildiğini gördüğü anda her zaman şansını dener ve zorlar çocuklar. Doğduğu g0n hastaneden eve gelirken kendi koltuğuna bir koyduk ve bir gün bile esnetmedik. Yaklaşık 9 ayından itibaren de yanında oturmuyorum ben. Herkes kendi koltuğuna otursun bakalım, yolculuk başlıyor gibi tatlı söylemlerle koltuğuna oturtup, istediği kadar dirensede kararınızdan vazgeçmeyerek alıştırabilirsiniz.