Prensesim11 Rota 365 lira menenjit 535 liraymis …sadece rotayı vurdurduk menenjite sonra başlayalım dedik bilmem hata mı ettik konu hakkinda bilgisi olanlar yardım!!
Eesay Prensesim11 3 ve 5. Aylarda rotayı yaptık biz. 1 yaşında da menenjite başladık. İstedğiniz tarihte başlayabilirsiniz doktor bir takvim oluşturuyor zaten size geç değil yani🌸
Bhrrzgr Prensesim11 bizim doktor menejiti 7.ayda başlattı. Nimenrix ve bexsero diye iki tipi varmış ikisini de oldu. Doktora sormanızda fayda var onun belirlediği takvime göre yaptırırsınız. Farklı aylarda olabiliyor
Prensesim11 Eesay evet bizde 3. Ay imiz rotayi olmus olduk …menenjiti öteledik kendimizce doktorumuz 3-5 aylarda olmali demesine ragmen😕 maddi olarak zorluyordu çünkü
Eesay Prensesim11 dilediğiniz zaman yaptırabilirsiniz ama mutlaka doktora bunun için gidin ki size takvim belirlesin🌸
simgesell Prensesim11 yok ben araştırdım 13. Ayda tek toz yapılabilirmis doktoruma tekrar danışcaz sizde danışın mutlaka
Prensesim11 Bhrrzgr bexsero olacaktik olmus olsaydik bizde … doktorumuz çok detay vermedi 3-5 aylarda olmasini öneriyoruz dedi sadece 😕
Bhrrzgr Prensesim11 bexsero yanlış değilsem biz 13.ayda tek doz olarak yaptırdık. Nimenrix de 7-9ve 21.ayda olacak son dozu
Prensesim11 Bhrrzgr doğrudur canim toplamda 4 doz oluyormus menenjit aşısı adı altında…Allahım sifa versin
perihilal93 doktorum şuan oldukları aşıların içinde zaten menenjit karşıtı şeyler var 1 yaş ta olmasını oneriyorum dedi ben 1 yaşında yaptircam önceki doktorum düzgün bilgilendirme yapmadığı için rota olmadık maalesef..
Prensesim11 perihilal93 teşekkür ederim 🌸 bende aşılarda menenjite karşı old bilmiyordjm biraz rahatladim suan 😅