arzuublm o konusanlar hic susmayacak hepimiz lohusalikta ve sonrasinda bu yorgunluklari yasadik. Bebege biraz daha alistiktan sonra anne yureginiz size ne yapmaniz gerektigini soyleyecek siz onu ve doktorunuzu dinleyin. Ilk 3 ay icin “hamileligin 4. Trimesteri” denir. Hem anne toparlanir hem de bebek dunyaya alisir. Bebeginiz su an kendini hala anne karninda zannediyor, sizleri siluet olarak bulanik goruyor (gorme yetisi zaman icinde iyilesir) o yuzden bol kucaklayin, kucaklamadan bebege yaklasirken tatli ses tonuyla konusun ki geldiginizi anlasin. Dunyaya adapte olmak icin sizin kokunuza ihtiyaci var. Zamanla ikiniz de alisacaksiniz merak etmeyin duzene giriyor guzel anne🙏