Kızlar selam ,
Kızım doğduğundan beri aynı biberonu kullanıyor ve sütüm gelmediği için hep mama yedik. Mamamız hep aptamildi. Kusma vs gibi sorun yaşamadık mama reddi de yaşamadık. Şuan 6 aylık. 3. Aya girdiğinden beri hep 90 cc içiyor. Çok nadirdir 110 içtiği. Bu yüzden sık acıkıyor. Gece sık mamaya kalkıyor. Doktorumuzla görüştük kilosu boyu ayına göre ideal. Tek sorunumuz misal 150cc içip 4 saate bi yemesi gerekirken 90 içip 2 saate bi içiyo. Gündüz 90 bile içmediği oluyor. Size sormak istediğim ben bu cc yi nasıl arttırıcam. Açken oyalamaya calısıyorum aclık süresi uzasın hani daha çok yesin diye yok aglıyor durmuyor. Yani bana bi çözüm önerin lütfen. Gece maması yapılıyomuş irmikli elmalı tarif çok buldum. Bunu yapıp faydasını gören var mı?