seheriko Tosbik3056 benim 7 aylık kızımda öyle bildiğin uykuda emekliyor ya kos koca yer yatağı yaptım rahat dönsün diye bi bakıyorum kapının orada. Çok sık uyanıyor bu yüzden
Minik_Annesi Tosbik3056 merhaba, bu durum geçti mi acaba? Benim oğlum da 9 aylık gece çift kişilik yatağa sığamıyor dönmekten.
Tosbik3056 seheriko evet ya bide benimki kolikti şimdi 12 aylık ama uykuda hep dönüyor keyfim kaçıyor bu yüzden