Merhaba güzel anneler, ikizlerim 16 buçuk aylık ayakta sallanarak uyuyorlar ve gece sık sık emmeye uyanıyorlar artık büyüdükleri ve ağırlaştıkları için ayakta sallamak zor olmaya başladı ikisi toplam 28 kg. Şimdi bir kaç sorum olacak, ben kızları desteksiz uyumaya alıştırmak istiyorum ama bir kez denedim küçükken ikisinede yetişmek zor oldu ve çok ağladılar bıraktım. Bay bay nigt uykuya geçişi kolaylaştırdığı için ondan kullanmayı düşündüm ama kafama göre iş yapmakta istemiyorum daha önce doktor tavsiyesiyle kullanan var mı ne kadar süre ve kaç damla kullandınız bilgi verebilir misiniz? Birde önce gece beslenmesini kesip uyandıklarında sallayarak uyutup sonra desteksiz uyumaya mi alıştırmalıyım yoksa önce desteksiz uyumaya alıştırıp gece beslenmesini sonra mı kesmeliyim yoksa ikisini birden mi alıştırmalıyım? Söyledikleriniz benim için önemli nolur bir fikir verin 😊