Fatmacskn çok normal benimkinde öyleydi hala öyle gerçi 😀 2,5yasında kafasına göre onu alır öbürünü koyar kimisini çöpe atar falan bütün evin düSenini bozuyor ama sadece kendi evimizde yapar ben rahat bırakıyorum çocuk sonuçta sıkılıyor kendine zarar vermediği sürece sorun yok başka bir yerde asla yapmıyor ama sözümü dinler