Hllhazl Kızlar kızım 14 aylikk .gece çok sık süt içmeye kalkıyor .biberon da içmiyor ki.gece maması yapayım .
Morfrenk Hllhazl 10 aylık 4 5 kere kalkıyor, doktoru 9.ayda gece beslenmesini kes dedi ama söylenildiği kadar kolay olsa keşkeeeee