KahramanAnne alerjisi bitmediyse alerji mamasına devam edin alerji daha büyük sıkıntı😵💫 alerji bittiyse doktoruna danış kullandığın mamayı mesela 100 ml suya 3 ölçek mama koyuluyorsa sen 110 ml 2.5 koy 3 öğünde sadece tam ölçekli verebilirsin diğerlerinin suyunu bi tık fazlalaştır kuzum bol su içebilir probiyotik, kabızlık şurubu kullanabilir zeytin yağı market zeytinyağları işe yaramaz soğuk sıkım işlenmemiş has zeytinyağı olması lazım hiç bulamazsan e bebekde var 20 tl bebekler için başkaaa aklıma gelen he birde güne açken günkurusu posasından 2 çay kaşığı vererek yarım saat sonra kahvaltı ettirebilirsin barsakları çalıstırsın inşallah hemen iyileşir🌸bizde aptamil raporlu mama kullanıyoruz 3 yada 4 günde bir sabah 6da kıvamlı yapar ham mama olduğu için diğer mamalardan farklı zeytinyağı çok iyi geldi bize