Himalaya Bebeğim şuan 4.5 aylık bu kolunu 2 ayda yapmıştık son 1 haftadır bu kolu böyle olmuş neden acaba tedirgin oldum açıkçası sizde de oldu mu böyle geçer mi
Atamom16 Himalaya normal daha akıntı falanda oluyor kabuk bağlıyor falan aşının tuttuğu anlamına geliyormuş bütün bunlar