DenizEfeMom Tkn ben açacaktim post tam da sizin yazdığınızi gördüm hergun ne yedircem kaç öğün yapmaliyim yaptığım öğünler yetiyor mu kafam da deli sorular tarif seçenekleri de az ne yedirsem diye düşünüyorum öyle belki deneyimli anneler yol gosterir tarif falan verirler beklemede kalalim bakalım 😀
birfincantuzruhu Tkn 7. ayında 3 ogune geçtim ek gıdayla başımız dertte ama sabah kahvaltıda omlet yoğurt veya labne bazen zeytin ezmesi be evde bulunan meyvelerden veriyorum öğle çorba çeşitleri (kafadan uydurma 😂) eğer ara öğün olarak yoğurt veya meyve veriyorum akşam yatarkende kaşık mamasi ya da muhallebi veriyorum şuan 8 ay 25 günlük yaklaşık 2 aydır böyle
Beril81tuba Tkn 3 öğün veriyorum.Kahvaltı:omlet(veya pankek veya mücver),lor,zeytin ezmesi,hafif sulu yoğurt(kolay yutması için diğerlerini),pekmez AraÖğünler:kefir veya meyve Ana Öğün:çorba(yoğurt,tarhana,ezogelin) Ana öğün:sebzeli sulu yemekler
Tkn DenizEfeMom aynen bide ben eline verip yedirmeye başlamadım daha kendim besliyorum siz nasıl yapıyorsunuz
DenizEfeMom Tkn genelde ben yediriyorum ama bazen kaşığını koyuyorum kendine veriyorum döke saça yemeye çalışıyor deneyin sizde
Edakara birfincantuzruhu omleti nasıl yapıyorsunuz acaba bizde 6 ay 25 günlüğüz ama bende hiç bişey veremiyorum dogru düzgün bilmiyorum neyi nasıl vericemi ya😞
Tkn Beril81tuba bende böyle ilerlerim pankek verirken yutabiliyor mu önüne ufak parça koparip versem yapıp ben biraz endişeleniyorum bu konuda
Beril81tuba Tkn ben kendim çok küçük parçalara ayırıp elimle veya kaşığa koyup veriyorum.korkuyorum açıkçası henüz küçük diye
birfincantuzruhu Edakara yumurtanın sarısını ayırıp çırpıyorum tereyagi tavada eritip yumurtayı koyuyorum arkalı önlü pişiriyorum biraz ince yapıyorum parça parça elimle bölüp bazen mama sandalyesine koyuyorum kendi yiyor bazende ben veriyorum eliyle yiyor. Daha yeni başladığın için normal zamanla alışacaksın bebeğinin tepkileri seni yönlendiriyor canım sıkma canını. Zaten yaşına kadar tadım dönemi öncelik mama veya anne sütü. Tam anlamıyla doymazlar ek gidayla
Beril81tuba Edakara yoğurt + buğday unu+yumurta sarı+(bazen lor bazen tarhana bazen meyve koyuyorum evde ne varsa)
Edakara birfincantuzruhu haklısın bende aç kalıyor diyr çok üzülüyorum çünkü elle küçük küçük parçalayıp versem sıkıntı olmqz dimi
mutlukalp21 Bizde 7 aylık olduk. Yumurta alerji yaptı kestim. Tadım aşaması bittikten sonra bazen 2 bazen 3 öğün kabul ediyor. O belirliyor ne kadar yiyeceğini bazen 2 3 kaşık bazen hiç istemiyor 1 yaşına kadar böyle olacak sanırım. Emmek daha kolay geliyor acıkınca. Biz ilk uyanınca emiyor sonra ilk uykuya yatıyor. Uyandığında. Yulaf kayısı kuru üzüm pisiriyorum yanına ıhlamur. Bazen irmik muz(vb. Armut elmavs) pisiriyorum. Bazen salatalık (cam rend eile rendeliyorum)ve zeytin ezmesi yanına ıhlamurlu bebe bisküvisi. Öğlen. Meyve cam rende ile. Yanına yoğurt Akşam. Sebze çorbası, yoğurtlu çorba veya tarhana. Bu şekilde besleniyor insallah doğru yapıyorum dur. 1 tane dişimiz patladı Bi dahaki ay bende pankek mücver vs yapmak istiyorum inşallah yumurta alerji izde bitince. Eline de vermek istiyorum ama daha cesaret edemedim