2 yaşına gireli 4 gün oldu . Bı çok kelimeyi söylüyor anane babane dede baba anne bebiş top düt hayvan sesleri , örtü bot bez bir sürü . Ama kelime yok anne gitti demiyor mesela. Fiilleri söylemiyor uğraşıyorum ama yok . Bugün aşı da hemşire de doktora götürün dedi zaten doğuştan tiroit hastası oğlum ilaç içiyor. Çocuk gelişimci 6 ayda.bi bakiyo Perşembe randevu var ama bugün de öyle diyince hemsire kötü oldum değişik bir sürü kitap okuyoruz resim yapıyoruz herşeyi yapitorum ama yok anne top ıh diyo 😬 düzelir mi acaba