Doktor oğlumda öksürük ve hirirlti var diye 2 tane şurup verdi .
Biri Mukotik 100mg/5mg
Diğeri Ventolin 2mg/5mg
5 gündür içiyor . 2 gündür alerji olmaya başladı . Dün ek gıdadan diye düşündüm ama sonra ilaçlar aklıma geldi . Sabah Ventolin verdim baktım ağzının kenarları kızarmaya başladı .
Mukotik şurubu daha denemedim . Oda yapabiliriz alerji .
Az önce prospektuslerini okudum iki ilaçta 2 yaş altı çocuklara veriliyormuş . Oğlum daha 7 aylık olmak üzere.
Şimdi benim ne yapmam lazım . Eşime diyorum evham yapma verme ilaç olsun bitsin diyor . İçine zarar vermiş mıdır . Başına gelen var mı ?
Bana bısey deyin olmazsa ben kendim alıp gideyim çocuğu .😟