Damla648
75 gr margarin ( yada tereyağı )
1 su bardağı irmik
Bunları güzelce kavurun rengi dönsün
Ayrı bir yerde 2 su bardağı süt 1 bardak şekeri iyice karıştırın şekerler erisin hafif ısıtabilirsiniz. Hazırladığınız şerbeti kavurduğunuz irmiğe dökün, çekene kadar kısık ateşte karıştırın.
Ben hep bu tarifle yapıyorum bomba oluyor 🌸