MomofEymen Ismine her zaman tepki vermiyor, biz ismiyle seslenmedik cogu zaman tatli sözlerle sevdik 🥲 endiselenmeli miyim ?
Minnakanne23 MomofEymen benim oglumda 13 aylık işine gelmedigi zmn saklanıyo numarası yapıyo yda biz seslenip bakmayınca gidip gıdıklıyoruz oyun oynuyoruz onu istedigi için gülüyo ama bakmıyo
BademsMam MomofEymen çocuk doktoruna götürün gelişimine baksınlar. Normalde 8 aylıkken ismini öğrenmesi gerekiyor
Mom0976 MomofEymen bu zamana kadar nasıl çağırıyordunuz? baybay vs yapıyor mu? Taklit ediyor mu sizi? Tv izliyor mu? Bunlar da önemli. Tek ismine bakmaması değil🐣 mom54546
MomofEymen Mom0976 evet yapmasi gereken herseyi yapiyor cok sükür ama ismiyle cagirinca her zaman dönüp bakmiyor
mom54546 Mom0976 esım cesitli isimlerle cagırıyordu taklid bay vs gobi seyleri yok onceden tv ızletıyordum ama su an ara ara ızletıyorum