Annevebebek Olabilir tabi , her yaşta insan gaz sıkışması yaşayabilir. Ben 30 yaşındayım hala bazı yiyecekler inanılmaz gaz yapar ve kıvranıırm gece, çünkü dokunuyor. Mamayı yeni değiştirdiyseniz ve ondan sonra bu problemler olmaya başladıysa kesinlikle mamadandır 🌸 Tez vakitte geçmesi dileği ile 🙏