PrensinAnnesi2021 2 Ağustos ta sünnet ettirdik oğluşumu emekliyor ve koltuktan destek alarak Ayakta durabiliyordu 8ay 7 günlüktü çok şükür hiç Zorlanmadık korkmayın derim size saat 1 de sünnet oldu akşama kadar zaten uyudu gece de üstüne yatmasın ve bez yapışmasın diye karton bardakların alt kısmını kesip koyduk .pansuman yaparken biraz zorlandım ilk iki gün ama sonrası çok rahattık ikinci gün denize bile gittik (bebeğim tabiki de girmedi )diyebilirim .kısacası korkmayın derim ne kadar erken o kadar iyi . Büyüdükçe Deri ve damar daha çok geliştiği için iyileşmesi zorlaşıyor , ay çok uzun oldu🤪