19972017 Cok agır grip geciriyorum üşütmüşüm akşam acilde ilaç verdiler içtim doktor kontrolünde ilaçlar içilebiliyor değil mi normalde vermiyodu digerleri
Ikrazumra19 19972017 yani ne verdi bilmiyorm ama icilen ilaclar var yeri geliyor antibiyotik iciyoruz mecbur kalinca
Birceninannesi 19972017 geçmiş olsun e-lactancia.org sitesine kullandığınız ilacın etken maddesini yazın (prospektüste yazar). Size emzirme döneminde güvenli olup olmadığını gösterecek
19972017 KoalasMom zaten öyle sey ilac değil de aferin var, you plas mı ne tablet kutu bide agız fısfıs
iki_prens_annesi_ 19972017 o zaman yazdığı ilaçları da ona gore yazmistir diye düşünüyorum anneyiz ister istemez suphede kalmaniz cok normal
Sarpp 19972017 coldaway c verdi bana bende kötü grip olmuştum bana doktor ilacı kullanmadan emzir yada içtikten 2 saat sonra emzir bebeği dedi ben bebeğimin doktoruna da sordum sıkıntı yok dedi