Merhabalar, 41 günlük bir kızım var. Doğduğundan beri çok uyku düzensizliği var. Bir tek gece düzenli pek uyanmaz gece süt içer hemen geri uyur. Ama gündüz akşama kadar ayağımda, belki sütüm yetmiyordur diye mama aldım ama yok mamayıda içmiyor çok az içiyor yani sütüm de yeterli ama derdi ne bilmiyorum. Ayağamı alıştı desem yok gece kendi kendine uyuyor ama gündüz yok. Ne bebek arabasında ne pusette bazen huysuzlugu tuttu mu kucakta bile susmaz. Nurse harweys gaz damlası da veriyorum hergün ama yok. Tam uyudu diyorum ayağımdan indiriyorum 5 dkk sonra yine ağlıyor sürekli süt içtiği için artık göğsüm de süt dolmuyor. Ne yapıcam bilmiyorum. Büyük oğlum hiç böyle değildi çok usluydu kendi kendine uyurdu bu kime çekti böyle 😅🤦🏼♀️ bebeği bu aylarda böyle olup sonradan düzelen var mı düzelecek mi sizce? Ayy beni teselli edin ya😭