Duyguaslannn Oğlum 2 ay 4 günlük 8 mayısta doktor randevumuz var. Doktorla sünnet hakkında konuşmadan önerilerinizi alabilir miyim siz kaç aylıkken hangi anestezi ile yaptırdınız
Forum9 Duyguaslannn hayırlı olsun ben evde yaptırdım sadece pipiye uygulandı bayıltma falan olmadı sünnetçi tanıdığım dı işin erbabı hastanede de çalışıyor bayıltma taraftarı değildi
edizinannesi Duyguaslannn doğduğu günün ertesi günü yaptırdık lokal anestezi ile hemen iyileşti ağrısı sızısı olmadı bikaç gün içerisinde de iyileşti