Elfela Bebisim 4 aylık oldu ve sac dökülmem basladı öyle böyle diil hemde.. sacları dokulen anneler tahminen ne zaman duruyo bu dökülme ? Ve yerine yenileri cıkıyo mu 😔
NurR Elfela benmki iki aylık bende artık duş almaya korkuyorum taramaya heleki nasıl böyle dökülür anlamıyorum hiç saçım kalmıycak böyle giderse
Nulufer25 Plndlgn Elfela 4 aylık oldu oğlum hala daha dökülmem var resmen elime yumak halinde geliyor
oguznur Elfela biz 6 olacağız ve ben hayatımda bu kadar çok döküldüğünü bilmiyorum, psikolojim bozuldu artık kel kalacağım sanırım diye 😩
Plndlgn Benim bebişte 4 aylık snn gibi bnm de çok dökülüyor bugn evi süpürdüysem akşama heryer yine saç bende mrk ediyorum sanki hiç bitmick dökülmesi bende burda bekleyim bakalım
sevcan benımde dökülüyor her emzıren annenın olduğu gıbı bütün vitamınler bebeğimize gittiği için saçlar dökülüyor ben kestrdim bıraz azaldı kestrmeden önce daha fazlaydı.zamanlada duruyomuş ama ne zaman bılmıorum:)
Sevalmerdoglu Elfela Benimde çok döküldü aynen 4. Ayda başladı şimdi 7 buçuk aylık kızım sanki 1 aydır baya azaldı dökülmelerim
TubaDegeralpDogu Emzirmekle alakasi yok ben hic emziremedim mama veriyorum saclarim inanilmaz dokuluyor