Gamzem12_y Kızlar oğlum 19 aylık oldu ama hala 2 3 defa uyanıp mama istiyor napacam bilmiyorum Bi ara bırakmıştı Bi defa tek veriyordum ama yine sık uyanmaya başladı şu veriyorum ama durmuyor mız mız yapıyor yemeyene kadar da uyumuyor Bi daha
Badehandeyldz Gamzem12_y alışkanlık yapmış vazgeçirmek sizin elinizde başka türlü uyutmaya deneyin ben su verdim uyanınca unuttu
isabel Gamzem12_y gece beslenmesi almasına gerek yok 19 aylık olmuş bence kesmelisiniz artık. Su içirmeye devam edin alışır
Gamzem12_y Badehandeyldz kendi kendine uyuyor ama emzikle Bi de gün uyumadan önce biberonla süt veriyorum ondan olabilir mi
Badehandeyldz Gamzem12_y uyumadan önce normal yemek yedirin biraz hazmetsin öyle uyutun yani sütle beslenmeyi bağdaştırmayın
isabel Gamzem12_y doyuyordur ayı büyük çünkü. Dalamamasının sebebi alışkanlık tamamen ilk günler zor oluyor gece beslenmesini bıraktığında
isabel Gamzem12_y pekmezli su neden ki normal su içirin alışır ben oğlumu 12 aylık olduktan sonra gece beslenmesinde kestim. İlk geceler çok ağladı emmediği için aldım sarıldım sakinleştirdim. Bu böyle birkaç gün sürdü.sonra su verdiğimde tepki vermemeye başladı. Bu sayede memeden keserken hiç zorlanmadım
Gamzem12_y isabel normal suyla olmuyor işte illa biberondan bisi çekmek istiyor normalde iki defa kalkyodu bu gece biraz geç uyuyunca bir defa uyandı sadece