cansuakyz 2.ay atağını geçen hafta itibariyle başladık ancak bu atakla birlikte sürekli emmek isteyen kızım ne zaman meme versem biraz içip kendini geri çekiyor yarım saat emziriyorum sonra geri çektiğimde ağlamaya başlıyor meme reddi mi yaşıyorum?
Eczmery cansuakyz atak dönemlerinde oluyor sanırım. Ben de üçüncü ay atağında meme reddi yaşadım. 5dakika emip kendini geri atıyordu ya da hiç emmiyordu. Bir hafta sonra emmeye başladı ufak ufak.
Selinbam cansuakyz yarım saat emen bebek bence çok yzun süre bile emiyor demek güzrl çekmeyi öğrendiyse içme süresine takılmsyın çiş sayısı yerinde mi onu takip edin
Selinbam cansuakyz bezi ağır çişi renksiz kokusuzsa veveğin huzurlu duruyor uyuyorsa yetiyırdur benim oğlum doğdu doğslı 5-10 dk emer