Ben hiç daha önce doğum sonrası pco olan duymadım, genç kızlıktan beri süre gelen tanıdıklarım oldu hep. Pco sürekli tekrarlayan kistlerden oluşuyor çünkü. Emziriyorsanız regliniz 2 yıl düzensiz olabilir deniyor. Doğumdan önce var mıydı düzensizlik? eğer yoksa bence önceki doktorun dediği gibi basit bir durumdur. Şimdiden geçmiş olsun, diliyorum çok basit bir durumdur ve bir an önce geçer🙏