MeryeminAnnsi Bebeğimin gözü mikrop kapmış. Goz damlasi verdi doktor ama ilk ikiyi damlattik devamini mumkun degil gozunu sımsıkı kapatip agliyo beni itiyo gozune zarar vercem diye korkuyorum. Yokmu bi püf noktası
Ceysima MeryeminAnnsi Ben konuşuyorum önce keyfî yerine geldiğinde veriyorum istemiyorsa biraz bekle unutsun bir de öyle dene
MeryeminAnnsi Ceysima konuşuyorum oyuncaklarini veriyorum yine damla geldiğinde ayni gunde ?4 ?defa gece de bi damla verdi okdr agladiki damlatamadim
En_guzel_yanim Benim oğlumunda alerjisi var 2 tane damla verdi doktor. Ama gel gelelim bi sıkıyo gözünü açmak mümkün değil. Zorla damlatıyorum artık🤷🏻♀️