1ana1bebe Tazemomy zeytinyağı verdiniz mi, birde ne ile besleniyor ama her haliyle 7 gün biraz fazla sanki gaz cikariyor mu huyu nasıl rahatsız mı normal mi, ben popusundanda kulak çubuğu ile.uyarmistim ama buhuk konuşmayın da birdaha yapmam heralde
Burcinmiray Tazemomy doktora gitmen gerek canım çünkü doktorlar 3 günü geçerse mutlaka gelin diyorlar. Çok geçmiş olsun.
Tgbkrc Tazemomy anne sütü alıyorsa 10 gün yapılmamasını kabul ediyolarlar ama gidersen lavman yaparlar. Evde bi fitil yap istersen ben hep öyle yaptım hastanede de aynısını yapıyorlar çünkü gliserin al yarısını ver yapar kakasını. Doktoruna da götür ama ihmal etme
Tazemomy Sadece anne sütü veriyorum çişini yapması iyi gazini da cikarior (buna ragmen çok gazlı çünkü kolik bebek)
fatimas27 Tazemomy canim korkma bugün bir doktora götür benim de b3begim 5 gun yapmazsa uyarıyordum 2 kere uyardım çok şükür sonra bir daha olmadi panik yapma
Tazemomy Sonsuzmutluluk dün sagilikocagindaki ebe hemşiremize sordum doktor 1 hafta normal diyo yarında yapmazsa doktora götürün dedi😓
Yarim_Kilo_Kiyma Tazemomy yağ ile güzel bir masaj yapın ve sıcak bir duş aldırın emin olun çok iyi gelecektir
Sonsuzmutluluk Tazemomy Anne sütünün tamamı sindirilebilirmiş yani bağırsak ta kaka birikme olmayabilirmiş sadece anne sütü alan bebek kabız olmazmış. anne sütüyle besleniyorsa korkmayın 10 12 güne kadar normal kabul ediliyor. Biogaia kullanabilirsiniz bağırsak düzenleyici çoğu bebeğe bu markayı veriyolar benim kızım 9 aylık şuan.yenidoğduğunda aşırı gazlıydı sab simplex ve biogaia verdim kakası da gazı da düzelmişti
Kubrik5734 Tazemomy cnm kansuk fitil eczaneden al onu ver doktora gitsen bile sana onu soyleyecek ikknci cocugum ve kakadan oturu artik tecrube edindim kansuk fitil al fitili boydan yarisi kes. Zeytin yagina batir popoya sok