Merhaba Tecrübeli Anneler 😞 Kızım 10 Aylık Aptamil 3 Mama kullanıyorum.Ek gıda olarak çorbalar vs neler neler deniyorum.Gündüz ek gıda dahil 3 kez mamayla doyan bebeğim gece sürekli mama istiyor sık sık uyanıyor önerebileceği bir bilgi birikimi olan var mı acaba 🧐Günde 3 kez uyuyordu hatta baya güzel uyuyordu ⅔ er saat gibi onu tek saate düşürdüm 3 saat tek oyutuyorum bazen 2 saate kalkıyor oda durumu değiştirmedi 🤦♀️