Arkadaşlar cocugumda gaz problemi vardı 3 4 ay çektik. Geçti diye düşündüm yada azalmisdi. Güzel gidiyorduk
Tekrar gaz oldu geceleri çok sık uyanır oldu. Gazi var anlıyorum karnıda taş gibi. Ocean kan damlası başladığımızdan beri sanki gaz oldu . Tam emin de olamıyorum buna bağladim ama olurmu kan damlasindan dolayı gaz. Çünkü sağlık ocağında hemşire kan ilaci verdiğinde kabız gaz yapabilir demisdi ama biz almadık. Özeldeki doktor ocean önerdi buda gaz yapabilir mi.