06ecrin Selamünaleyküm annelerim. Kızım 1 haftaya iki aylık olacak geceleri bazen 4 saat kesintisiz uyuyor. Bazen beslenme için kaldırmaya çalışıyorum ama emmiyor. Normal mi?
BnnrBde 06ecrin Aleykümselam 🌸 Gayet normal kilo alımı iyi ise gerek yok uyandırmaya acıkınca kalkar kendisi . Benim kızımda aynı şekilde 2 ay 13 günlük beslenmesi kadar iyi uyku alması da önemli 🙂 40 ı bitince uyandırmayı bıraktım
Eczmery 06ecrin Normal. Acıkınca kendisi mızmızlanıyor. O zaman kaldırıp emzirirsiniz. Kendisi uyanmadan ben uyandırmıyorum 1aylık olduğundan beri.
Okd2021 Merhaba benim bebegim de her sabah 5.30 da ıkınarak uyaniyor. Hergun bir kez kakasini yapiyor. Bugun yapmadi. 45 gunluk normal mi sizce?
06ecrin Okd2021 bildiğim kadarıyla 4 gün yapmazsa sorun oluyormus. Altını islatmasi önemli dediler bana. Ama tam bilmiyorum inanın.
BnnrBde Okd2021 Sadece anne sütü alıyorsa 10 güne kadar kaka yapmaması normal endişelenmeyin . Ikınması gazdan olabilir karnına masaj yapabilirsiniz YouTube da videolar var yardımcı olur size 😇
ece-t Benim kızım da dün gece 6 saate yakın uyudu normalde ben uyanıp kaldırıyordum ya da 4-5 saate kendisi uyanırdı emziriyordum. Öyle olunca tekrar alarm kurmaya mı başlasam diye düşünüyorum 🤦🏻♀️ Sizin gece uyku aaatleriniz nasıl 46 günlük bu arada.