Oğlum ıkı gün once cok ateşliydi boğaz kızarmıs dedıler üst solunum yolu enf varmış . neyse ateşi düştü hastanede şırınga ıle burun temzleme ıslemı yapıldı bende fızyolojık serum ve aspiratörle yapıyordum ama cok geride oldugu için sümükler gelmıyor oğlumda tıkanıklıktan uyuyamıyor sürekli ağlama halinde doktora sprey varmı dıyorum yok diyor şaşırdım artık ya çocuk sürekli ağlıyor .6 aylık buarada oğlum