egekiziii Kızlar 2,5 aylık kızımı emzirirken saçlarını yoluyor memedeyken elleri sürekli kafasında ve saçlarını asılıyor sizce neden yapıyor bilgisi olan var mı? Yada başına gelen ?
Mervesanne egekiziii elini tutun sizin parmağınızla oyalansın, keşfediyor saçlarını tutmak hoşuna gitti demekki annesi tabi yolmasın güzel saçlarını 😊
Pinky35 Valla bizimde öyleydi.. unuttu gitti çok şukur bi sorun olduğunu sanmıyorum. Saçları olduğunu keşfetmiştir
Elifty Benim bebeğimde öyle yapıyordu ben eline tutması için o an elime ne gelirse ağız mendili, müslin bez ya da tülbent gibi şeyleri tutturuyordum. Yani bi şey tutmak istiyor olabilir gibi gelmişti. Şimdi hep bunları tutup uyur 🤭
saripasaninannesi egekiziii benimkide hep biseyleri cekistiriyio. Atletimin sali, basortum, ustum basim. Seninkide saci olsugu kesfetmistir emerken oyalaniyodur canim normal