Hilalya Selam herkeze :) esimle iki erkek isim arasinda kaldik … Yardimci olursaniz cok sevinirim Akay Aden Cevap verenlere simdiden cok tesekkur ederim 🙏🏻
Yarim_Kilo_Kiyma İkiside tuhaf geldi şahsen bana ama yorum yapacak olursam akay marka ismi ya da soyisime daha uygun gibime geldi. Aden daha iyi isim olarak
sonsuzmutlulukkk Bian cesur ismi için açılan anket diye düşündüm 😂😂😂 yanlış anlama ama ikiside sıcak gelmedi 🙂
Barlasb10 Ben Aden çok istemiştim ama kuranda geçmesine rağmen anlamı iyi değilmiş çok araştırdım kendim de okudum meallerinden Aden Allah’ın lanetlediği ad’n kavmi olarak geçiyor tabi sizin tercihiniz ama ben bilgilendirmek istedim
Hilalya Barlasb10 tesekkur ederim yanitiniz icin. Bende arastirdim : « Ad » kavmi lanetlenmis kavim Oysa « Adn - Aden » cennet anlamina geliyor