Kızlar bebeğim bugün 40 günlük oldu ne yapsam alışmıyor emziğe zorlamak istemiyorum ama evde bir kızım daha var 3.5 yaşında bebiş sürekli memede kalmak istiyor diğeri de maalesef hem kıskanıyor hem ilgi istiyor dışarda vs sürekli emzirme şansımda olamıyor ve bazen anneme eşime vs kısa süreli bırakmam gerektiği zaman en azından emzikle sakinleşsin istiyorum sizce neler yapmalıyım 🤷🏻♀️🤦🏻♀️