RaziyeNu Kızlar bebeğim mamayı içmek istemiyor zaten 11 aylıkken zar zor alışmıştı şimdi de döke saça içmiyor bıraksak erken mi tecrübeli anneler yazarsa sevinirim😊
Haticemree RaziyeNu ben kızım 1 yaşına geldiginde bıraktım. Zorluguda olmadı hic maddi açıdan da zaten baya külfetli. Süt icebildigi için yemek ve süte ağırlık verdim bebe bisküvileri falan yapıyorum o şekilde şuan 16 aylığız 😊
Cheddar RaziyeNu kan değerleri iyiyse, ek gıda alımı çeşitli ise bırakabilirsiniz. 13aylıkken meme emmeyi bıraktı doktor gerek görmedi mamaya ek gjdaya devam ettik
Asell_07 RaziyeNu 1 yaşında bıraktırdım ek gıdayla gayet iyi beslenmeye başlamıştı kan testide yeni yaptırdım bi sıkıntı çıkmadı 😇