Kızlar merhaba . Aptamil nutrıcı 1 kullanıyorum bebeğim 43 günlük . Ama çok gaz ve kabızlık yaptığından içeriği daha temiz diye hip combiotik kullanıyorum 2 gündür. Fakat aptamilde tek seferde 90 cc içen bebeğim şuan 30/40 cc içiyor . İçerik olarak normal mi acaba yoksa sevmedi mi ne yapsam tecrübeli anneler lütfen yorum bekliyorum . Birde hipi biraz fazla verince de kustu çıkardı . Aptamil gibi iştahla içmiyor . Aptamile devam mı etsem bıraksam mı bunu bilemedim