Deniz1407 1 ay için de 3.kez mama değişimimiz hepsin de kusuyor normal mı bilmiyorum arkadaşlar en son hipp aldık kullanan var mı ?
Melisbaha Deniz1407 ben kullaniyorum cok memunum bide hmsire kuzenim var bana bizim doktrlarimz hippden tavsiye edioyo demisti oleyce cok raatladim
Mervesanne Deniz1407. 3 ay boyunca hipp kullanıyordum memnundum fakat çok kusuyordu bizimki de bir doktora gitmenizi tavsiye ederim, reflüsü var maalesef bu yüzden Aptamil ar önerdi doktorumuz.
Deniz1407 piamater bende kullandım ilk onu fakat kabızlık cok yaptı cok ıkınması oluyordu kıyamadım ama kilo alımı tokluk hissi cok iyiydi galiba ona geri dönicem
ozsez85 Deniz1407 aynı ıkınma bizde de var ama aptamil de 5 günde bir kaka yapıyordu, hipp le 2 güne düştü
kubrasszr Hipp bizde çok fazla gaz sancısı yaptı, kilo da aldırmadı bu yüzden Bebelac gold’a geçtik çok memnunum. Yani her bebek farklı inşallah bir an önce bulursunuz en iyisini 🤗
Alp16 3.5 ay boyunca hipp kullandım ama son zamanlarda bebeğim 4 5 günde 1 kaka yapmaya başladı ve çok fazla ıkınıyordu şimdi bebelac gold kullanıyorum
Epifenomen-gkc Deniz1407 bir mamaya vücudun alışması bir ay sürüyor. Çok sık değiştirmişsiniz. Ben de hipp kullanıyorum 10 aydır memnunum