Oykuveikizler düzeltilmiş 1 aylıktan beri tek bakıyorum ve inan tek bakmak daha kolay. Aynı anda yediriyorum, aynı anda uyutuyorum ve zaten bir yerden sonra bebekler de o rutine alışıyor🌸 çook fazla yorucu oluyor evet, ama inan o tempoya da alışıyorsun☺️Benimkiler düzeltilmiş 8 aylık. Ben bi de iş başı yaptım, home office im. Ona rağmen yetişiyorsam inan sen de çok rahat yetişirsin☺️