Sadece gece bez takan var mı acaba?üç dört aydır bezi bıraktık ama hep sabah ıslak kalkıyor.rahatsız olur bi daha yapmaz diye diye kaç aydır her sabah çarşaf yıkıyorum ve artık havalar serinlemeye başladı mecbur gece bez takacagım ve bu benı biraz üzüyor.😞😞gece çişe kaldırsamda aynı sıvı uyumaya yakın vermesemde yine işiyor