Hira34 Zelihaa78 bence direk acile gidin çünkü maalesef pek randevu bulunmuyor ben dayanamadım artık acile gittim sinir bozucu bişey kaşıntı çok kötüymüş uyuz olunca anladım inşallah geçer
Hira34 Zelihaa78 Çok tatlı bi kaşıntı dimi benim ayağımın alti kasiniyordu ya bi taraftan gidiklaniyordum bi taraftan kasiniyordum elimi nereye atsam kasiniyordu ama şükür kurtuldum
Hira34 Zelihaa78 ben acile gittim çok şükür iyiyim zaten acildeki doktor dedi herkes bu şikayetle geliyomus yaygınlaştı dedi
Puffymom Gizemasel_ süriyelilerden dolayı uyuz hastalığı dirençlenmiş bu yüzden sadece wilkinson pomad işe yarıyor demişti doktorlar onu da haftada bir falan tekrarlamak lazımmıs