Merhabalar, mutfağımın yerinde minik beyaz ince bir kurt gördüm. İnternette araştırmaya girdim kıl kurdu yazıyor :( anlamadığım evimizde buna dair sikayeti olan yok. Bebeğimde rastlamadım. Gece boyu cocugun popo deliğine bakıp duruyorum herhangi bir belirti yok. Mutfağım da kurtlanacak bir şey yok. İlk defa korbell çöp kovası kullandım ama poşetini normal çöp poşeti taktım. Balkonda sıcakta kurtlanır mı bez ? Ev mi kurtlandı biz mi kurtlandık ? Kafamdaaaa deli sorular. Kaşınmaktan uyuyamıyorum bu kadar temizlik yapıp nasıl böyle şeyler basıma gelir anlamıyorum. Bana mantık çerçevesinde fikir verin lütfen:(